Aktalizacja pod Vistą / 7 / 8

Góra  Poprzedni  Następny

W przypadku 'niewidzenia' przez program danych lub wystąpienia niezgodności wersji mimo wykonania się aktualizacji należy:

– Rozwiązanie doraźne: uruchomić ponownie aktualizator (Menu Windows: START >> PROGRAMY >> AGROSYSTEM >> Aktualizator) i wykonać aktualizację bazy

– Prawidłowe i pełne rozwiązanie problemu: 

a) nadać odpowiednie uprawnienia użytkownika dla folderów z danymi;

b) przenieść wszystkie dane AgroSystemu z "WP" do "FPP". Vista / 7 / 8 kopiuje do "WP" dane wraz ze ścieżką, gdzie te dane oryginalnie się znajdowały. Poniżej podajemy przykład zawartość jakiego folderu w jakie miejsce należy przenieść. W podanym przykładzie system jest zainstalowany na dysku C, folder użytkowników, to "użytkownicy", użytkownik jakim zalogowaliśmy się do Visty to "Jan Kowalski", a Folder Danych Aplikacji, to "ProgramData".

Przenosimy zawartość:

C:\Użytkownicy\Jan Kowalski\AppData\Local\VirtualStore\ProgramData\CeeS\Agrosystem

do folderu:

C:\ProgramData\CeeS\Agrosystem

 

Opis przyczyn występowania problemów znajduje się tu.