Zgłoszone błędy

Góra  Poprzedni  Następny

W zakładce "Zgłoszone błędy" pojawia się okno z błędami, w której wyświetla się lista błędów. Przesuwając się po błędach, w dolnej części okna pokazywana jest ich treść w okienku "Treść błędu" i obok wprowadzony przez firmę Z.U.I. "CeeS" komentarz (okienko "Komentarz"). Każdemu błędowi nadawany jest status: "przyjęty", "zrealizowany" lub "odrzucony".  W przypadku odrzucenia błędu znajdzie się tam informacja o przyczynie nadania takiego statusu.

 

GLW-clip0046Rys.3

 

Aby zgłosić powstałe w czasie pracy w AgroSystem-ie błędy należy otworzyć okno z błędami, a następnie otworzyć jedną z zakładek:

"Nowy"

W tytule należy podać zwięzłą nazwę błędu, a pod spodem opisać błąd: moduł, kategorię, powtarzalność, ważność i priorytet. Jest też możliwość dołączenia jednego załącznika. Użytkownicy widzą swoje błędy oraz co najmniej zatwierdzone przez firmę Z.U.I. "CeeS". Po zgłoszeniu błędu otrzymuje on status "Zgłoszony". Jeżeli ma kategorię "Do zrobienia", to jest widoczny przez zgłaszającego oraz firmę Z.U.I. "CeeS". Dopiero gdy zostanie zatwierdzony, to widzą go pozostali użytkownicy AgroSystem-u.

"Dopisz" 

Zakładka "Dopisz" pozwala dopisać komentarz do własnego błędu lub zgłoszonego przez inną osobę. Należy ustawić się na danym błędzie, nacisnąć "Dopisz", a gdy pokaże się okno do wprowadzenia informacji, należy wpisać ją i zostanie dołączona do błędu.

Uwaga!!!

"Dopisz" powinno się stosować, gdy klient zapomni w zgłoszonym błędzie o jakimś ważnym szczególe lub gdy chce skomentować błąd zgłoszony przez innego klienta.